کتاب راز داوینچی

اثر دن براون از انتشارات کتابسرای تندیس - مترجم: حسین شهرابی-داستان تریلر

اگر بميرم، حقيقت از دست مي‌رود... بايد اين راز را به کسي بسپارم.
رابرت لنگدان، استاد نمادشناسي و تاريخ، براي سخنراني به پاريس رفته که پليس براي مشاوره درباره‌ي قتلي مرموز به سراغش مي‌آيد: رييسِ موزه‌ي لوور در موزه به قتل رسيده و جسدش در وضعيت عجيب و ترسناکي قرار گرفته است. در کنار جسد، معماهايي گيج‌کننده نوشته شده که پليس تصور مي‌کند پرده از راز قتل او برمي‌دارد و لنگدان بايد در رمزگشايي از آن‌ها به پليس کمک کند.
در اين بين، رمزشناسِ فرانسوي، سوفي نُوو، به لنگدان ملحق مي‌شود و همراه با هم مي‌فهمند که تمام اين رازها به نحوي با نقاشي‌ها و يادداشت‌هاي لئوناردو داوينچي مرتبط است. اما درعين‌حال پاي رازي تاريخي در ميان است، رازي که گويا مي‌تواند جهان را زير و زبر کند و باعث شود تا تاريخ را از نو بنويسند.
متاسفانه، فرقه‌ي مذهبي تندرويي هم همزمان به دنبال دستيابي به اين اسرار است که از کشتن اَبا ندارد. اگر لنگدان و نوو نتوانند معماها را حل کنند، حقيقت بزرگ تاريخي يا تا ابد از دست مي‌رود يا به دست کساني مي‌افتد که مي‌خواهند نابودش کنند..


خرید کتاب راز داوینچی
جستجوی کتاب راز داوینچی در گودریدز

معرفی کتاب راز داوینچی از نگاه کاربران
من آزادانه اعتراف می کنم که ننگ من برای کد داوینچی منفی شخصی من نسبت به محبوبیت آن است. دن براون نویسنده ی وحشتناکی نیست، با وجود اینکه بسیاری از خوانندگان با تجربه روبرو هستند. او یک سبک دوست داشتنی دارد و سرعت کتاب را به طور بی وقفانه هدایت می کند، دقیقا همان چیزی است که می خواهید از یک ماجراجویی طلایی که می تواند به ساحل برسد. به همین ترتیب، اتهام که کد داوینچی به نحوی شکست خورده است، زیرا هرچند نادرست یا باور نکردنی است، غیرمنصفانه است. پس از همه، داستان داستان است، و باید انتظار داشت که اعتماد به نفس خود را بسط دهد، به ویژه وقتی که خواندن خمیر که روی صفحه نمایش داده می شود (همانطور که Da Vinci Code مطمئنا بود). من از یکشنبه بعد از ظهر لذت بردم من خواندن کد داوینچی. این یک اتلاف زمان مطلق بود و دقیقا همان چیزی بود که من می خواستم انجام دهم، نشستن روی مبل راحت، چای خواندن و خواندن درباره راهبان آلبینو (و دیگر چیزهای سرگرم کننده) را به خود جلب کرد. کد داوینچی و حتی برخی از آن سه ستاره بدتر است و من به هر ستاره ای معنی می دهم. حقیقت این است که بر اساس شایستگی های خود، Id Da Vinci Code را یک امتیاز مشابه را در صورتی که نه یک تجربه مکرر که منجر به واکنش من شده است، داده است. در آغاز هر ترم، در تلاش برای شناخت بهتر دانشجویان من، من یک بازی حافظه ای را اجرا کنید که در آن دانش آموزان چیزهای مورد علاقه خود را (کتاب ها، غذا، موسیقی) و برخی اطلاعات شخصی (افرادی که از آنها نفرت دارند، افرادی که دوست دارند، چیزهایی که افتخار می کنند) به من می دهند. برای من، با نام خودم. این شروع خوبی در شناخت دانش آموزان است، اما منجر به نفرت من به دن براونز نیز شده است. کد داوینچی. نیمی از دانش آموزانی که وارد دوره های من می شوند، اعلام می کنند که آنها کتاب های مورد علاقه ندارند و / یا آنها تنها سه کتاب در زندگی خود خوانده شده اند - دو غیر داوطلب (هر دو توسط یک معلم انگلیسی تعیین شده است و همیشه به نظر می رسد شامل کشتن یک Mockingbird) و یک داوطلبانه (The Da Vinci Code). چیزی که بیشتر از همه من را به خود مشغول می کند این است که حتی اگر این افراد دوست دارند کد داوینچی، رمان براون ها آنها را به خواندن ادامه ندهد. آنها کد داوینچی را خواندند، از آن لذت می بردند یا نه، و سپس به بی حوصلگی خواندن بازگشت. علاوه بر این، اگر بتوانم مردم را متقاعد کنم که به طور داوطلبانه یک کتاب را بخوانند، یک کتاب برای لذت بردن از آنها، هیچ کدام از داستان های ماجراجویانه و سرسبز و خشن نیست. آن را مانند ریختن یک لیوان از شراب 9 دلار آمریکا برای یک فرد که در ابتدا تلاش می کند شراب. آنها ممکن است از شیشه لذت ببرند، اما آنها قصد انتخاب شراب را به عنوان الکل خود را بر اساس انتخاب Fortant de France انتخاب نمی کنند. و به همین دلیل، از متن داوینچی متنفر هستم این شراب ارزان است که مردم را از لذت شراب خوب نگه می دارد و در حالی که من اعتراف می کنم که این اشتباه از فرهنگ مردمی به جای دن براون است، هر خواننده می بیند که کدام کد داوینچی متوقف می شود، من را از کتاب متنفر می کند کمی بیشتر

مشاهده لینک اصلی
این همان چیزی بود که من از آن نگران بودم. من دلایل متعددی برای این باور داشتم که این خیلی افتضاح خواهد بود، اما در حقیقت، داستان به خوبی حرکت می کند و داستان به اندازه کافی برای حفظ منافع خود تقریبا تا پایان است - بسیار شبیه به هر کدام از رمز و راز قتل خوب سود را حفظ می کند این یکی از بهترین رمان های رمز و راز قتل نیست - اما این یک وحشتناک نیست. با گفتن اینکه ممکن است کمی عجیب و غریب به نظر برسد که تقریبا تمام این بررسی را صرف صحبت کردن در مورد چیزهایی که من در مورد این کتاب ندیدم. آره، اگر «کمی عجیب و غریب» هستم، همه چیز را متهم می کنم که می توانم با اعتماد به نفس بگویم که من به خیلی بدتر متهم شده ام. کتاب طول می کشد تا کاری را انجام دهد که من فکر می کنم تقریبا غیر قابل تحمل در هر کتابی اولین بار که این اتفاق می افتد به طور کامل نقل قول می شود: Saunière دستان خود را در دفاع نگه داشته است. @ صبر کنید، @ به آرامی گفت. @ من به شما می گویم آنچه را که شما باید بدانید. @ متصدی سخنان بعدی خود را با دقت صحبت کرد. دروغ گفت که او چند بار بارها تمرین کرده بود ... هر بار دعا می کرد که هرگز نباید از آن استفاده کند. بدون شک سخن گفتن دروغ گفتن تا حدودی برای طرح مهم است و ما بعدا در مورد آن بیشتر می گوییم کتاب این نقل قول از همان ابتدای کتاب است، فقط 13 پاراگراف در آن است. این نوع نوشتن به زودی اتفاق می افتد و سپس برای بسیاری از بقیه کتاب تکرار می شود. این نوع نوشتن واقعا به من خسارت می زند. هنگامی که یک کتاب را بخوانید تعداد زیادی از افرادی هستند که با شما صحبت می کنند. صدای خود کتاب (راوی) وجود دارد، اغلب فردی است که داستان این صدای شما را به شما می گوید، شخصیت های نسبتا حادثهای وجود دارد که در حال حاضر و دوباره شروع می شوند و البته نویسنده است. در حال حاضر، هر یک از این افراد کمی در مورد چیزی که در داستان اتفاق می افتد، کمی بیشتر یا کمتر می داند. و این درست است که زندگی زندگی نیز کار می کند. اما شما ممکن است متوجه شوید که بین راوی داستان و نویسنده اختلاف نظر دارید. بدیهی است زمانی که این تمایز به صورت مطلق ضروری است، برای مثال، جایی که ضروری است داستانی را بیان کنیم که در آن راوی داستان (صدای انجام صحبت کردن) می تواند به هر حال همان فردی باشد که نویسنده. برای مثال، در The Catcher در چاودار، آشکارا یک شخصیت است، هولدن کولفیلد، که قرار است در حال صحبت کردن باشد، اما هیچکس نمی تواند استدلال کند که هولدن سالینجر است. هولدن به وضوح ایجاد Salinger است و برای این که معنی آن حساس باشد، مهم است که این تفاوت را روشن کنیم. اما در پشت صدای هولدن، اگر به اندازه کافی گوش دهید، صدای زمزمه Salinger را می شنوید. در این کتاب که ممکن است به نظر می رسد تمایز کمتر مهم باشد. این به این دلیل است که متن در آنچه به نام «روایت مرسوم» نامیده می شود نوشته شده است. در این کتاب، روایتگر نوعی خداست و می تواند در قلب همه شخصیت ها به گونه ای ظاهر شود که ما کمتر می توانیم فانی در جهان واقعی انجام دهیم. هنگامی که او می گوید شخصیت خوشحال است یا سردرگمی و یا دلپذیر است - پس امکان پذیر نیست که شخصیت دیگری باشد. اگر خداوند مسیح واقعا علاقه مند به دادن اراده آزاد ما است، پس نویسنده ای از قطعه روایت شناختی قدرت بیشتری نسبت به خدا دارد. اما حتی، من فکر می کنم مهم است که بتوان بین نویسنده کتاب و روایت شناخته شده درون کتاب - حتی در مواردی که به نظر می رسد بسیار نزدیک به هم قرار گرفته اند، تمایز قائل شوند. بیایید به نقل قول بالا برویم و دلیل آن چیزی است که واقعا من را آزار می دهد. وقتی یک داستان رمز و راز می خوانم می خواهم رمز و راز داستان باشد. نویسنده باید بداند کجا داستان می رود، اما من نیازی به راوی ندارد لزوما می دانم. به هر حال من باید بتوانم به راوی اعتماد کنم. من می خواهم اعتماد کنم که راوی به من چیزی شبیه به حقیقت (یا نه، اما به طریقی که می تواند برای من جالب باشد که روایتگر حقیقت را تحریف می کند) به من بگوید، اما من واقعا نمی خواهم راوی من را ببخشید من می خواهم صدای کتاب را به من بگویم که صدای آن را می داند و با من در مورد آن روشن است. بنابراین، در نقل قول بالا که در آن Saunière به سرزنش او به آنچه او می داند، اما ما نمی شود گفت که او می گوید، وجود دارد می تواند تنها یک دلیل برای این باشد - راوی است تصمیم گرفته است که به ما بگویید که آنچه در این لحظه در داستان گفته می شود، به نوعی رمز و راز را خراب می کند. و، به من، این ضعیفترین شکل داستان داستان راز است. برای من، رمز و راز باید در داستان خود باشد، چیزی که به شدت در ماهیت داستان و نحوه داستان به آن گفته می شود. در این مورد، به نظر میرسد که روایتگر میگوید «شما به من بگویید که در زمان مناسب خود چه میگوید». و به نظر می رسد که این کار خوب خواهد بود، مگر اینکه یک رمز و راز که به روایتگر نیاز دارد تا به طور مؤثر به خواننده بگوید که آنها چیزی رازدار از آنها برای ایجاد رمز و راز هستند، به نقل از دختران من، کمی لنگ. در واقع، می توان دو دلیل برای این نوع نگهداری را داشته باشد، در غیر این صورت احتمال بیشتری وجود دارد - این است که \"تعلیق\" را افزایش دهیم. این بسیار د ...

مشاهده لینک اصلی
Î ± Ï € من ... من \"من ± من، من μόÏ. Τόσο ÏŒÎ¼Î¿Ï \"من\" من ... Î²Î¹Î²Î Î¼Î¹Î¿Ï ... όσο ½ ήνιΠ\"فراتر از آن. این است که من • Î½Ï \"، ¹ من\" من، من € Ï € من \"ÎμιÎμÏ، من\" من ... Î¡ÏŒÎ¼Ï من \"من\u003e άγκÏ\" من Î ± من \"من · من \"من ± λ ˹éÒ من، من ... νοÎ'Î¿Ï من \"من ... « من Î¹Î³ÎºÎ¯Ï € ισσΠ± æ »£ Î ¿من ‡ Ï € Î ± Î ± من \"من ± من\" ÏŽÎ½Î¿Ï ... من \"من · من، من ± من\" من ... νομίΠΠ± Î ... ï ‰ ï νοικιΠΠ± ï € Î ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï Î¿Î¹Î¿Ï من من »Î ± من\" من ± ¹ من \"من † νο μÎσΠ± (¾ · من ¬Î، Î ± کنم من I) ιμοκΠ± Î ± من \"من ÏƒÎºÎ¬ÏƒÎ¿Ï من ... من € οιοÏ\" من ... من، Î'Î¹ÏŽÎºÏ \"من من\" من ... من، Î ± Ï Î ± Ï Î¿Î¼Ï ... من \"من ... من، من Ï † من ... من ... من € Î ± من\" Î¿Ï · من، οÎ'Î Î³Î®ÏƒÎ¿Ï ... من \"من · من، من ± Ï € οκάΠII I · من\" من ... E، 'ë¶ ... من \"من\" Î¹ÎºÎ¿Ï ¿من ... من من من من \"Î¹ÏƒÎºÎ¿Ï € من\" من · من .... Î • من \"من\" و ... Î²Î¹Î²Î Î¼Î¹Î¿Ï ... »من · Î¼Î¹Î¿Ï ... من νίκΠ· ΜΠ€ من، من ‰ من\" من Ï † Î ± νήÏ، من € کنم من ±، Î½Î¹ÎºÏŒÏ € من من من \"من νικÎÏ، ομάÎ'ÎμÏ Ï € Î ± Ï € Î³Î¬Î¼Ï Î¿ ± σΠ± من \"من ± Ï Î³Î³Ï † Î ± â €\" ÎºÎ¬Î½Î¿Î½Ï \"¬ìŠ¤ì-، من\" من من \"من ± من ... من\" من Î ± Ï € Î¬Î¼Ï € ï »من ... من\" من ± من \"من من من Î ± ιμÎÎ½Î¿Î½Ï í ± من\" من من \"βιβΠپوشه ¿من ... σÎ- ÎνÎ'ÎμιξΠ· Î ± من \"من ... من من من، من» من »من این است که من ΤόÏ\" من ± من \"من Î ± Ï Î ± ΠάσÎμι â € Ï \"من\" من ... من، ÎμκÎ'ÏŒÏ \"من من\" من ± ... من \"من ¬ìŠ¤ì- € Î ± Ï wƒ ،،، E،، ë¶ € Î ± Ï. ± Î من ... من \"Î ± کنم من این است که من» است که من † Î · NEOS ± Ï Î ± Ï E | ¬ »» Î ± βιβΠ»Î ± Ï € من ... من € E ÎšÎ¿Ï · Î ± من \"من Ï ‰، شلیک نیم Î¹Îºî® Î½Ï، من ‰ μοσίΠ± من، من ± من\" من، E، ... ... ë¶ \"Î®Ï من \"من ± کنم من € ÎμίÎμÏ من ... من € í ¬ìŠ¤ì- ικό\" Î ± Ï درجه \"فرم βιβΠمن\" من ± ξιÎ'Î¹Ï Ï \"ικοί من من پنی\" من من من Î³Î¬Î½Ï تور Î ± Ï ‰ من \"من ± Πίσι من من ± Ï Ï ‡ μόνο οΠσισμÎνΠ± من \"من، من\" من € οθÎμσίÎμÏ، من \"من ... Î²Î¹Î²Î Î¼Î¹Î¿Ï ...»، II Î ± من \"من ± Ï € ίγÎμιΠمن\" ± Î »Î ± Ï € Î'ή Î®Î³Î Ï Î ± λ من. Î ± Ï € من ... من άνιΠ± Î ± من \"من · من\" Î'Î¯ÏƒÏƒÎ ÏƒÏ ... · ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï E ± من \"νοικιÎ\" Î ± Ï € Î ± Î¿Î¹Î¿Ï \"من ± Î Î¤ÏŒÏ € Î¾Î¯ÏƒÎ¿Ï ± Î ± Î ± من\" من · من € οÎ'Î¿ÏƒÏ · Î¯Î½Î¿Î½Ï ± Ï Î ± Î ± Ï من من من من ‰ IOE € ον θÎμΠ± Ï € ‰ ... ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï Î½Î¿Î¼Î¯Î¶Ï فراتر از \"من من من من من ± λ Î¿Î½Î¹ÏƒÏ من \"من € άι ΜΠفرم βιβÎ. Î £ من \"من · من\" ή، μάθΠ± من \"من ± Ï € ÎœÎ\" œì¹، € άγμΠ± من \"من ± من\" من\u003e این است که من ¿Î® من \"من Î'ββΠبایگانی من\" من ... IYI ... ÎμÏƒÏ \"μίνσÏ\" من ... من € ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï من \"من ± ¾ ± من \"من Î ± Ï € ï» NEOS ± من \"من ± Ï Î ± Ï € € من من من\" Î³Î¬Î¼Ï ± من \"من E | ¬» من من چهارشنبه ιμÎνÎμÏ \"œì¹، Î¼Ï € μιΠ± Ï Ï € € Î ±\" Î³Î¬Î¼Ï \"دوم\" Î¿Î¹Î¿Ï ... ÎμίÎ'Î¿Ï ... من؛ Ï € Î ‰ IOE νο شلیک نیم ‰ Ï IOE فراتر از \"من\" من فرم βιβΠقطر branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero Î¾Î¯ÏƒÎ¿Ï \"من Î²Î¯Î½Ï طرفداران ικο θÎμΠ± Î ± Ï Ï Ï Î¿Î¼Î¿Ï \"οÎ'οσÏ\" من · من این است که من این است که من ‰ من \"من ίο\" branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero Î ± Ï € ΠοκΠ± Ï € ï »ÎσÎμι ¬ìŠ¤ì- \"من Î ±. این است که من ± \"من ... νομική Ï Ï € € من\" Î³Î¬Î¼Ï ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï Î§ÏŽÏ \"من من ± ίσÏ\" من \"من\" όσο ± ν ο Î½Î¹ÏƒÏ \"ον (ÏƒÎ¯Î³Î¿Ï ... من Î ± Î\" II I ± من \"من ·)، · من Î ± Ï † ή ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï ë²ì \"± Î من، من € Giati · من، من\" من یک «من ισμόÏ\" قطر Î¼Î¬Ï Î½Î¹ÎºÏŒÏ \"من من من ‰ Î ± Ï € Î ± βάσÎμι Î'Ï من من من ... من € Î »من» من Î ± Ï € کنم من ± Î »ÎœÎ¬Î μμÎνΠβιβλ من ¿Î® این است که من ‰ من \"من ± کنم من ÎœÎ Î¿ÏŠÏŒÎ½Ï II I ±، خنثی Ï € من\" من Î »Î½Î¿ € οÎ'ÎμÎ¯Ï من · من من ον νÏ، من \"Î¹Î¬Î½Î Î¤Î¶ÏŒÎ¿Ï ... νÏ، Î ± Ï € οκΠ... من »من · من\" من ... ™ پنج شنبه \"Î¹ÏƒÎºÎ¿Ï € من\" من · من ... ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï ¹ دوم € ÎμισÎμ، Î »من» من من ¿II I، ± کنم من ... νÎ'Ï ÏƒÎ¼ÏŒÏ، Î§ÏŽÏ \"Î ± Ï Î®Î½Î¹Î Î · من\" ιμοκÎ. آنجلوپولوس ± νÎ'Ï ... σμόÏ، من \"من ± Ï ‰ است که من Î¼Î²ÏŒÎ Ï ‰ من، من\" من ·، E، 'ë¶ ... پوشه ƒ ± من، من \" · I، II · σκÎμίΠ± من، من من شلیک نیم ± Ï و ضوابط ± Î½Î¿Î½Ï Ï ‰ Ï E | ¬ê³ ÎμÎ½Î¸Î¿Ï ... οî³Î¿ σÎ-. \"من ± من\" من · من † Î¼Î¬Ï · من € Î Î¹ÏƒÎºÏŒÎ¼Î¿Ï ... من \"من\" من (من \"من Î'ιάβΠ± ± من\" من ± Ï Î²Î³Î ®ÎºÎμ من \"من € Î ¿¿2004 κόσμοÏ، ΧώÏ\" Î ± من ... من € من من من، من \"من ... من» این است که من \"من ÎμμÎμίÏ، ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï ± ΠνόμΠ± من\" من ± Ï Î¹Î¼Î¿ÎºÎ Î¯ÏƒÏ \"من) ΧώÏ\" من ± من \"من Î'άκΠνικό ± Î½Î¬Î³Î½Ï ‰ ± οί. 5 Î ± من \"من Î ± من\" من € کنم من ± ± ± Î »Î ± Ï ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï من من Ï NEOS ± Î ± من\" من Ï † θήμΠ‰ است که من Î¾Î¯ÏƒÎ¿Ï من \"من\" من »ÎμÎ¹ÏŽÏƒÏ ‰. ΡάβνΠ± Î • Î ± من \"من · من\" من ± دوم ± من \"من · من € Î ± Ï ÎμμιÎÏ (من\" من ÎœÎ Ï Ï Ï \"من ± زیرنویس Î ± Î ± من\" من من \"من ± ι⠀ | ÏŒÏ Î¯Î¼Î ± â € |)، ¹\" من من € I II € Î ± من \"من · من ¾ ± Î ± ÎμίÎ'Πμισή فراتر از \"من ± من\" من · من، من Î ± ιζÎμ · من \"من · من» ÎμÏŒÏ ± سانتورینی، Î ± من \" Î · من ¾ ± Î ± Ï € Î ± ίξÎμι من من من من من من ± ± ‰ ζÎÏÏ Ï Î¯Î³Î¿، Î »من» است که من ‰ من، ÎμκÎμί. من \"من ¾ من من Î ± من\" من ± من ... من € ήνιΠ\"ιμΠ· μÎνο βιβΠفرم ÏƒÎ¯Î³Î¿Ï ... من من من € 회ì\" ‰ من، من \"من ± من\" من ± من \"من» من »من · فرم βιβΠίο\" branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero من \"من ... γκÎμÎºÏ Î¹Î¼ÎνΠ· Ï Ï Î¸Î½ € ίοÎ'ο Î ± Ï € ΠοκΠ± ÎσÎμι Î ± Ï Î ± Î¼Î¿ÏƒÏ Ï Ï € ... »CAM .

مشاهده لینک اصلی
صفحه پیدا نشد if (window.Mobvious === undefined) {window.Mobvious = {}؛ } window.Mobvious.device_type = دسکتاپ؛ // // // // // // // //

مشاهده لینک اصلی
من تصمیم گرفتم که کد داوینچی را بخوانم عمدتا به دلیل طوفان اختلافاتی که پس از انتشار آن منتشر شد. من هرگز از دن براون شنیده بودم، و من به طور ویژه در اطراف کتاب مقدس تحصیل نکرده بودم، بنابراین تصمیم من برای خواندن این کتاب کمی از یک تعجب برانگیز بود. من نا امید نشده بودم. این کتاب به همراه رابرت لنگدون، استاد دانشگاه هاروارد از نمادگرایی است. او در اواسط شب، توسط مقامات آشفته شده است و در قتل موریتانی موزه لوور در پاریس دخالت دارد. با کمک سیفی نوا، معاون پلیس، آنها تلاش خود را برای پاک کردن نام خود و پیدا کردن قاتل واقعی انجام می دهند. این کتاب کار منحصر به فرد است، اما دن براون تحقیقات جامعی در مورد تاریخ و توسعه مسیحیت انجام داده است. و مقدس â € ~ Holy Grailâ € ™. گفتم، تصمیم گرفتم کتاب را بر روی ارزش اسمی به عنوان یک هیجان درآورم، و تصمیم من برای خواندن آن پاداش بود. هیچکدام از اسپویلرها در این بررسی نیستند (این کتاب به اندازه کافی مستند شده است تا دیگران بتوانند به دیگران اجازه دهند این کار را انجام دهید)، اما آنچه که من انجام خواهم داد این است که مشاهدات چندانی در مورد خود کتاب ایجاد کنید. راه جریان داستان، یکپارچه است. این جفت از پاریس، در لندن و رم گرفته شده است. صحنه ها به زیبایی تنظیم می شود که شما را در ضخامت این اثر قرار می دهد. سرعت داستان در سرتاسر سرعت است، به سختی اجازه می دهد تا به نفس نفس بکشد. من راهی را پیدا کردم که کتاب را مجاز می دانست و اغلب مجلات طولانی تر خواندن را که من برنامه ریزی کرده بودم مجبور کردم. فصل ها کوتاه هستند، اغلب با یک قلاب پایان می یابند، و از شما خواسته است که فقط \"یکی دیگر\" را بخوانید. پیچ و تاب های این طرح به شما کمک می کند دومین حدس بزنید چه اتفاقی می افتد. بعضی ها، موضوع مسیحیت، آنها را از خواندن کتابش جدا می کند. به عنوان یک غیر مسیحی، من با مطالعه این کتاب هیچ مشکلی نداشتم. اگر شما این کتاب را بخوانید، مطمئن هستم که از آن برای آنچه که هست لذت خواهید برد. هیجان انگیز به خوبی نوشته شده، گذشته گام است که شما را به صفحات چسباند. مشاهده شده توسط استیو در www.whisperingstories.com

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب راز داوینچی


 کتاب خانه ای میان کاج ها
 کتاب هیچکس اینجا حقیقت را نمی گوید
 کتاب همه شیاطین این جا هستند
 کتاب یادت هست؟
 کتاب او را برایت می کشم
 کتاب کودک کامل